us4you

דף הבית >> כתבות ומאמרים >> 8 דרכים לבחון האם האתר שלכם מושך או מבריח גולשים

8 דרכים לבחון האם האתר שלכם מושך או מבריח גולשים

אתר האינטרנט שלכם הינו חלון הראווה של העסק שלכם. על מנת למשוך גולשים לתוך האתר ולדאוג שירצו כל פעם לחזור ולבקר בו, אתם מוזמנים לבחון ולדרג את אתרכם מול 8 השאלות הבאות. 

1. לאן נמשכות העיניים ? 

יש לכם רק 5 שניות "לפתות" את הגולשים –תדאגו שמה שהם רואים באתר יהייה בעל חשיבות/משמעות עבורם.
2. האם ברור במה עוסק האתר ?
 
האם האתר שלכם בעל ערך מוסף ? ברור ?  משכנע ? אמין ?
3. האם המידע החשוב נמצא מעל איזור הגלילה ?
 
עולמו של הגולש מסתיים באיזור שמעל הגלילה, תדאגו שמספרי יצירת קשר, טפסי הרשמה, מבצעים והצעות חשובות כולם יופיעו לפני הצורך בגלילה.
4. האם היתרונות שלכם בולטים לעין ומודגשים ?
 
הגולשים רוצים לדעת "מה ייצא להם" מכם. תדאגו שיקבלו תשובה מיידית.
5. האם ישנה הנעה לפעולה ?
 
כשגולשים מתרשמים מהאתר/מוצר/שירות שלכם צריך להבהיר להם מיד מה עליהם לעשות: "צרו קשר עכשיו", "הרשמו חינם", "הורידו  מחירון", "קבלו שיעור ראשון חינם" וכד'.
6. האם העיצוב, הפונט או סרטונים פוגעים באתר ?

צבעוניות יתר, אנימציות, סרטונים, מוזיקה, פונטים מורכבים וקשים לקריאה פוגעים באתר ומבריחים גולשים.
7. האם מרגישים שיש אנשים אמיתיים מאחורי האתר ?
 
האם יש לכם קטגוריית אודות? האם יש שם תמונה שלכם או של הצוות שלכם? לא לשכוח אנשים מתחברים לאנשים וזה יוצר אמינות.
8. האם יש לכם קישורים מהאתר שלכם לרשתות חברתיות ?
 
היום אנשים מרגישים צורך להכיר את העסק/אדם שמאחורי האתר בדרך יותר חברתית. קישור לדף פייסבוק, לינק-אין, טוויטר וכד' נותן לגולש מבט נוסף ומחזק על העסק שלכם.
 
 
זקוקים לסיוע ? פנו אלינו.
 
US4YOU

 

לייבסיטי - בניית אתרים