us4you

דף הבית >> כתבות ומאמרים >> רשתות חברתיות – אפשר לעשות מזה עסק

רשתות חברתיות – אפשר לעשות מזה עסק

צ'רלס דרווין פעם אמר "המין שישרוד לא יהיה החזק ביותר או החכם ביותר אלא זה שיתאים את עצמו הכי מהר לשינויים" תפקידן של רשתות חברתיות ככלי לקידום עסקים הולך וצובר כוח. היתרון העצום הינו באפשרות לתקשר עם מספר רב של מומחים, שותפים וקהלי יעד באופן לא פורמאלי.

לרשתות חברתיות יש אך ורק יתרונות, להלן כמה מהם:

אין דמי הרשמה או תורך בהתחייבות – כל הרשתות החברתיות החשובות כגון פייסבוק, לינקד-אין וטוויטר הם חינם. תהליך ההרשמה אינו מסובך והחברות היא מיידית.

קהלי יעד – בכל רשת חברתית תוכלו למצוא את האנשים המעניינים אתכם ומעוניינים בכם, בין אם אלו לקוחות או שותפים או מומחים או יזמים. צרו עימם קשר עם מי שמעניין אתכם ולא משנה היכן הוא / הם בעולם, ע"י WEBINARS (סמינרים ברשת), מפגשים אינטרנטיים או ישיבות למטרות שיתופי פעולה או ניהול פרויקטים משותפים וכד'.

תתחברו למומחים – בפייסבוק וטוויטר כמו בקפה דה מרקר ורשתות חברתיות אחרות, תמצאו מומחים רבים שיכולים לספק לכם מידע חשוב לקידום העסק או השירותים שלכם. עקבו אחרי מה שהם כותבים, תחקרו אותם, תנהלו דו-שיח עימם ותפיקו מזה הרבה מידע שיועיל לכם.

שיווק מתוחכם – לרשתות חברתיות כללי התנהגות האוסרות שיווק ישיר או בוטה של מוצרים או שירותים, אך עם קצת תחכום אפשר להשיג את מטרות השיווק דרך הרשת. פתיחת פוסט במילות "פיתוי" כגון "כרגע קיבלתי כמה טיפים מדהימים מחבר ברשת כיצד לקדם את העסק שלי.... בכוונתי ליישם את הכל בעסק שלי ולשתף אתכם בכל השלבים..."

סביר להניח שגולשים יתפתו להמשיך לקרוא ולעקוב אחר מעשיכם.

עולם קטן של קהל יעד גדול – האינטרנט הפך את עולם העסקים לעולם ללא גבולות ובעל פוטנציאל אדיר.

אם השוק שאליו אתם מכוונים הינו שוק חו"ל אין דבר חשוב כמו נוכחותכם ברשת החברתית. החשיפה היא עצומה. באפשרותכם להפוך את חבריכם ברשת ללקוחות נאמנים שירכשו ויפיצו בנאמנות את מוצריכם. מבין חברים אלו תוכלו למצוא משקיעים, שותפים, זכיינים פוטנציאלים ועוד.

המלצות US4YOU :

בשלב ראשון תבחרו רשת חברתית אחת, זו המתאימה לכם ביותר, תלמדו מי נמצא שם, כיצד היא פועלת ומה הם כללי המשחק שלה. תרשמו ותתחילו להשתתף לאט, בזהירות ובקטנה עד שתרגישו "מקובלים".

לאחר שתבססו את מעמדכם באותה רשת חברתית, תבדקו במשך חודש חודשיים מה עשיתם נכון והיכן "פישלתם". תפיקו לקחים ושפרו עמדות.

בשלב הבא תצטרפו לרשת חברתית נוספת ובעזרת הלקחים שהפקתם בסיבוב הקודם תיישמו את התובנות החדשות שלכם על מנת שתצליחו לקדם את עצמכם ואתהמוצר/ים שלכם.

ולסיום, חברות ברשת חברתית למטרת קידומכם וקידום עסקיכם צריך לתחזק, ממש כמו חברות אמיתית. צריך לבלות ברשת תכיפות, לא להזניח את החברים, לנהל רב שיח ולהפיץ מידע מעניין, להשתמש בהומור, לייעץ ולהתייעץ ולשדר אמינות ונאמנות.

בהצלחה כבר אמרנו?



 
לייבסיטי - בניית אתרים