us4you

דף הבית >> טיפים >> קידום אתרים - איך להכין ניוזלטר אפקטיבי

קידום אתרים - איך להכין ניוזלטר אפקטיבי

ניזלטר הינו אחד האמצעים הנגישים והזולים העומדים לרשותו של עסק ליצירת קשר עם לקוחותיו. קיבצנו מספר עצות לאופן בו כדאי לבנות ניוזלטר. 

ניוזלטר - עצבו תבנית מעניינת הכוללת את כל פרטי ההתקשרות עימכם ואת הלוגו שלכם. יש לשמור על הצבעוניות של האתר על מנת ליצור זיקה ישירה בין האתר לניוזלטר.
ניוזלטר יש לשלוח באופן קבוע במועד קבוע ורצוי לא בתכיפות גדולה מדי (אחת לחודש זה טוב).
ניוזלטר חייב להכיל מידע שיעניין את קהל היעד ולא רק פרסומות ומבצעים.
מקבל הניוזלטר צריך להגיע בסופו של דבר לאתר/עסק שלכם. לדוגמה אם כתבתם מאמר מעניין באתר, תנו תקציר בניוזלטר ואת המשך המאמר יוכלו לקרוא דרך קישור לאתרכם , ברגע שיעברו לאתר שלכם יוכלו למצוא שם דברים או מוצרים אחרים שאתם מעוניינים לשווק.

ניוזלטר חייב לכלול את האפשרות להמחק מהרשימה ויש לדאוג לבצע זאת אם תתבקשו.
רוב תוכנות הדואר הרגילות לא מאפשרות משלוח של כמויות גדולות של מיילים. אם תגיעו לכמויות גדולות של נרשמים לניוזלטר שלכם, אפשר למצוא בשוק תוכנות מיוחדות ולא יקרות למטרת הפצת ניוזלטרים.
יש לעודד את מקבל הניוזלטר להפיץ או לעניין את חבריו על מנת שיצטרפו לרשימת התפוצה.
אל תתפתו לשלוח מיילים לרשימות תפוצה שלא קיבלתם את אישור הגולשים שלהם – זה עלול להגמר בתביעה נגדכם.
תעודדו את הנכנסים לאתרם להרשם לרשימת התפוצה ע"י "פיתויים" בבונוס כלשהו או הנחה.
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים