us4you

דף הבית >> כתבות ומאמרים >> בואו להתמודד עם השינויים באלגוריתם של גוגל

בואו להתמודד עם השינויים באלגוריתם של גוגל...
 
לאלו מכם שלא יודעים - גוגל עשתה שינוי שהשפיע על 12% מתוצאות החיפוש. מטרת העדכון? להסיר אתרים באיכות ירודה מהדפים הראשונים של התוצאות בגוגל. 

כמו תמיד, אנחנו יכולים לסמוך על איש צוות Google מאט קאטס לתת לנו את הסקופ:
"עדכון זה נועד להפחית את הדירוג של אתרים שהם באיכות נמוכה, אתרים מעתיקים תוכן מאתרים אחרים או אתרים שהם פשוט בעלי תכנים ירודים. גוגל תדרג גבוה יותר אתרים עם תוכן מקורי ומעמיק. "
 
מדוע השינוי? זה היה הכרחי. כשגולשים מחפשים בגוגל ולא מוצאים אתרים איכותיים בתגובה לשאילתות, הם נוטים להתחיל לחפש במנועי חיפוש אחרי (כמו אולי בינג - שהיא עכשיו רשמית מנוע החיפוש השני!).
הכוונה של  Google הינה לספק לגולשים תוצאות איכותיות.
 
איך תדעו אם האתר שלכם הושפע מהשינוי? 
אם נפגעתם אתם יכולים לפנות ל-  Google ולהשמיע את הצד שלכם.
אוקיי, אז מה עושים אם נפגעתם?
אתרים שיש בהם אחוז גבוה של תוכן משוכפל יחשבו כאתרים באיכות נמוכה.
מה לעשות? לייצר תוכן חדש, מקורי ואיכותי לאתר שלכם  מדי שבוע.
אם יש לכם פה ושם תוכן משוכפל, אבל שאר האתר בעל תוכן ייחודי, פשוט תמחקו את התוכן המשוכפל ותוסיפו עוד ועוד תוכן ייחודי.
אבל, תכנים באיכות נמוכה בחלק מהאתר יכולים להשפיע על דירוג האתר בכללותו." אז להיזהר!
אם יש לכם תוכן משוכפל שהוספתם לו כמה משפטים מקוריים ונדמה לכם שעכשיו הוא תוכן ייחודי מספיק כדי לספק את
המנועים = יש לכם בעיה. דפים אלה יפגעו באתר שלכם.

גוגל גם מחפש דפים שיש בהם נפח גדול של מודעות שאינן רלוונטיות לתוכן שבדף. דפים אלה מר גורלם ב-Google...
הקפידו לבדוק את האתר שלך להיפטר ממודעות שאינן רלוונטיות. גם תוודאו שהאתר לא עמוס מדי במודעות.
תבדקו שבאתר שלכם יש בכל עמוד TITLE מתאים ושמילות המפתח האלו גם נמצאות בגוף הדף.
הזמן שגולשים מבלים באתר שלכם יכולים להשפיע על הדירוג. ז.א. על מנת לגרום לגולשים להשאר באתר שלכם צריך תוכן שיווקי ואיכותי.

עוד חידוש - אם האתר שלכם מופיע הרבה בתוצאות החיפוש של גוגל אבל אף אחד לא מקליק עליו, אתם יכולים להיות בטוחים שזה יפגע בדרוג שלו.
לכן ל-DESCRIPTION (תאור) חלק משמעותי בקידום האתר שלכם.
גולשים צריכים להתרשם ממה שאתם מציעים, וכיצד זה רלוונטי לשאילתה שלהם.  במילים אחרות, יש לוודא שהתיאור משכנע, וכי היא מסביר בדיוק מה לאתר יש להציע, וזה גם עוזר אם התיאור כולל ביטוי מפתח.
 
אם אתם רוצים את שם העסק שלכם ב=TITLE או ב-DESCRIPTION, תשימו את זה בסוף.
אתרים שיש להם המון קישורים נכנסים באיכות נמוכה יפגעו.
אתרים שאינם מקושרים לאתרים חברתיים יהיו בבעיה בקידום. לכן צריך להיות ב- Twitter, Facebook או LinkedIn.
גם אם לא נפגעתם מהעדכון, ולאתר יש בעיות מהסוג שתואר לעיל, סביר שתפגעו לאורך זמן.
 
עצה מ-Google ...
"אם אתה מאמין שאתה כבר הושפעת על ידי השינוי הזה, אתה צריך לבחון את כל תוכן באתר שלך ולעשות את המיטב כדי לשפר את האיכות הכוללת של הדפים בתחום שלך. הסרת דפים באיכות נמוכה יכולה לעזור לדירוג וכמובן ע"י הוספת תוכן איכותי. "
 
יש לכם 2 אפשרויות כרגע ...
1. לא לעשות כלום!
2. תתחילו לעבוד על האתר שלכם - לעבוד קשה ומהר על פי העקרונות שפרטתי.


 
לייבסיטי - בניית אתרים