us4you

דף הבית >> כתבות ומאמרים >> פתיחת חשבון בלינקדאין
 
פתיחת חשבון בלינקדאין
 
לינקדאין היא רשת חברתית עסקית המיועדת לקשר בין עסקים ואנשי מקצוע שונים . פתיחת החשבון ב Linkedin הינה צעד הכרחי לקידום העסק שלך. כדי להפיק תועלת אמיתית משימוש ברשת העסקית, יש להשתתף באופן פעיל ברשת, לחפש ולתקשר עם עמיתים, חברים, מקבלי החלטות בארגונים ואנשי מקצוע שונים.  באמצעות פעילות מתוכננת אל מול ספקים פוטנציאלים ולקוחות פוטנציאלים ברשת, תוכלו למנף את העסק שלכם ולשפר את הביצועים העסקיים של חברתכם.
פתיחת פרופיל:
לבניית הפרופיל חשיבות רבה, הפרופיל הינו השער אל העסק שלכם, למקצועיות שלכם, ולמוצרים שלכם. חשוב לבנות פרופיל מעניין ובולט בכדי גולשים שיחשפו לפרופיל ימצאו בו עניין ויתחברו אליכם.
בעת פתיחת הפרופיל יש "לשתול" מילות מפתח רלוונטיות במטרה לחשוף את העסק שלכם לחברים המחפשים שירותים/מוצרים שהעסק שלכם מציע. 
חשוב למלא את כל השדות בתוכן מעניין רלוונטי ומפורט ביותר. חשוב אף יותר וזאת, מכיוון שהרשת מבוססת על קשרים מהעבר והם אלו שמאפשרים ליצור קשרים חדשים.
הקשרים שלנו מחולקים לשלוש רמות:
הקשרים הישירים שלנו.
קשרים רמה 2 (חברים של הקשרים שלנו)
קשרים רמה 3 (חברים של חברים של הקשרים שלנו)
 
כל פניה לבקשת חברות שאינה דרך הכרות קודמת או קבוצות שייכות, אינה אפשרית.
כאשר רוצים בקש חברות מדרגת קירבה שנייה או שלישית, עושים זאת באמצעות איש קשר. 
לכן יש לבסס את רובד הקשרים הראשוניים עד כמה שאפשר. התחברו לאנשים חדשים. יבאו את אנשי הקשר מהאאוטלוק , מה-  Gmail  וכו'. חפשו קולגות מהלימודים וממקומות עבודה קודמים והזמינו אותם להתחבר אליכם.
עדכנו את העמוד שלכן והוסיפו תוכן מעניין, את התוכן אפשר לקשר לאתר שלכם, לבלוג, לפרסומים שלכם ועוד.
מעורבות בקבוצות של לינקדאין היא דרך טובה להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים החשובים לנו. כדאי להפגין סמכותיות ומקצועיות בתחום הידע ולהשתתף בדיונים המתנהלים בקבוצה. יחד עם זאת, קשה להקדיש זמן להרבה קבוצות. לכן, כדאי להתרכז מס' מצומצם של קבוצות ולהראות בהם נוכחות קבועה, בדרך זו ניתן למתג את המוצרים או השרות ולהפכם למוכרים יותר.
 
בהצלחה.


 
לייבסיטי - בניית אתרים