us4you

 

דפי נחיתה
 
דפי נחיתה מהווים כלי מהיר ליצירת לידים, פניות מידיות עבור עסקים חדשים או אלו שהחליטו לשווק ולפרסם גם באינטרנט.
היום קיימת עליה בשימוש דפי נחיתה המותאמים לניידים עקב העלייה בשימוש בטלפונים חכמים. 
 
דף נחיתה – מה זה?
דף נחיתה זאת מודעה באינטרנט שהמטרה העיקרית שלה לגרום לגולשים להשאיר פרטים בטופס. כמו כל מודעה, גם דף הנחיתה זקוק לחשיפה.
בדרך כלל מפרסים דפי נחיתה בערוצי שיווק ופרסום כמו גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אתרים עם תנועה גבוה (יד2, ואללה, ynet ועוד).
חשוב לבנות דף נחיתה מצליח ותקין מבחינת ההגדרות שלו שמתאימות לפרסום בערוץ הנבחר.
למי שעוסק בתחום מתן שירות מומלץ להשקיע בעיצוב גרפי של דף הנחיתה על מנת לשקף איכות, רמה גבוהה או אווירה מסויימת.
חשוב שדף הנחיתה יהיה ממוקד הן בתוכן והן בפניה לקהל היעד הנבחר.
לא מומלץ לפנות לכולם ולהציע את כל השירותים שהעסק נותן, אלא לבנות מספר דפי נחיתה שכל אחד מהם מתמקד בנושא אחר.
 
תכנים חשובים בבניית דפי נחיתה
לוגו – לא חייב להיות גדול מדי. חשוב לזכור כי החשוב מכל היא הפניה הרלוונטית לקהל היעד הנבחר.
 
מלל שיווקי – לא חייב להיות ארוך מדי ולא קצר מדי. מומלץ לפנות שאלת פתיחה, לתת תשובה ולהדגיש את היתרונות של העסק.
חשוב לזכור כי לגולש המגיע לדף הנחיתה יש מספר שניות להתרשם מדף. לא כדאי לעייף אותו ב"סיפורים".
 
תמונות – חייבות להיות איכותיות. אפשר לשים תמונות מתחלפות הממחישות את המוצר או השירות המוצע.
 
טופס – חייב להיות בולט והכפתור "שלח" בולט עוד יותר. ניתן להבליט באמצעות צבע חזק. אך שיהה קשור להרמוניה הצבעונית בדף הנחיתה.
קיימות וריאציות שונות של דוגמאות לדפי נחיתה באינטרנט. כדאי לחפש דוגמאות המתאימות לחתום העסק שלכם.
אחרי סיום בניית דף הנחיתה מומלץ לשאול חברים אם הם מבינים מה המסר ולמי הוא מיועד.
 
פלטפורמה לבניית דפי נחיתה
בעת שיטוט ברחבי רשת האינטרנט, דפי נחיתה מסוגים שונים פוגשים אותנו. לפעמים אנחנו מגיעים אל דפי נחיתה מתוך חיפוש מכוון ולעתים מתוך גלישה אקראית ברשת.
בכל מקרה, דף נחיתה טוב הוא זה אשר ילכוד את תשומת הלב שלנו, בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא.
מבין המגוון של דוגמאות לדפי נחיתה אשר מסתובבים ברשת האינטרנט, אפשר למצוא כמה מאלה אשר מהווים השראה אמיתית למי שעומד בפני בניית דף לעסק שלו.
קיימות פלטפורמות שונות לבניית דפי נחיתה. צריך רק לבדוק מה כל פלטפורמה מציעה ובאיזו עלות. 
 
דפי נחיתה מהווים כלי מהיר ליצירת לידים, פניות מידיות עבור עסקים חדשים או אלו שהחליטו לשווק ולפרסם גם באינטרנט.
היום קיימת עליה בשימוש דפי נחיתה המותאמים לניידים עקב העלייה בשימוש בטלפונים חכמים. 
 
דף נחיתה – מה זה?
דף נחיתה זאת מודעה באינטרנט שהמטרה העיקרית שלה לגרום לגולשים להשאיר פרטים בטופס. כמו כל מודעה, גם דף הנחיתה זקוק לחשיפה.
בדרך כלל מפרסים דפי נחיתה בערוצי שיווק ופרסום כמו גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אתרים עם תנועה גבוה (יד2, ואללה, ynet ועוד).
חשוב לבנות דף נחיתה מצליח ותקין מבחינת ההגדרות שלו שמתאימות לפרסום בערוץ הנבחר.
למי שעוסק בתחום מתן שירות מומלץ להשקיע בעיצוב גרפי של דף הנחיתה על מנת לשקף איכות, רמה גבוהה או אווירה מסויימת.
חשוב שדף הנחיתה יהיה ממוקד הן בתוכן והן בפניה לקהל היעד הנבחר.
לא מומלץ לפנות לכולם ולהציע את כל השירותים שהעסק נותן, אלא לבנות מספר דפי נחיתה שכל אחד מהם מתמקד בנושא אחר.
 
תכנים חשובים בבניית דפי נחיתה
לוגו – לא חייב להיות גדול מדי. חשוב לזכור כי החשוב מכל היא הפניה הרלוונטית לקהל היעד הנבחר.
 
מלל שיווקי – לא חייב להיות ארוך מדי ולא קצר מדי. מומלץ לפנות שאלת פתיחה, לתת תשובה ולהדגיש את היתרונות של העסק.
חשוב לזכור כי לגולש המגיע לדף הנחיתה יש מספר שניות להתרשם מדף. לא כדאי לעייף אותו ב"סיפורים".
 
תמונות – חייבות להיות איכותיות. אפשר לשים תמונות מתחלפות הממחישות את המוצר או השירות המוצע.
 
טופס – חייב להיות בולט והכפתור "שלח" בולט עוד יותר. ניתן להבליט באמצעות צבע חזק. אך שיהה קשור להרמוניה הצבעונית בדף הנחיתה.
קיימות וריאציות שונות של דוגמאות לדפי נחיתה באינטרנט. כדאי לחפש דוגמאות המתאימות לחתום העסק שלכם.
אחרי סיום בניית דף הנחיתה מומלץ לשאול חברים אם הם מבינים מה המסר ולמי הוא מיועד.
 
פלטפורמה לבניית דפי נחיתה
בעת שיטוט ברחבי רשת האינטרנט, דפי נחיתה מסוגים שונים פוגשים אותנו. לפעמים אנחנו מגיעים אל דפי נחיתה מתוך חיפוש מכוון ולעתים מתוך גלישה אקראית ברשת.
בכל מקרה, דף נחיתה טוב הוא זה אשר ילכוד את תשומת הלב שלנו, בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא.
מבין המגוון של דוגמאות לדפי נחיתה אשר מסתובבים ברשת האינטרנט, אפשר למצוא כמה מאלה אשר מהווים השראה אמיתית למי שעומד בפני בניית דף לעסק שלו.
קיימות פלטפורמות שונות לבניית דפי נחיתה. צריך רק לבדוק מה כל פלטפורמה מציעה ובאיזו עלות. 
 
 
דפי נחיתה מהווים כלי מהיר ליצירת לידים, פניות מידיות עבור עסקים חדשים או אלו שהחליטו לשווק ולפרסם גם באינטרנט.
היום קיימת עליה בשימוש דפי נחיתה המותאמים לניידים עקב העלייה בשימוש בטלפונים חכמים. 
 
דף נחיתה – מה זה?
דף נחיתה זאת מודעה באינטרנט שהמטרה העיקרית שלה לגרום לגולשים להשאיר פרטים בטופס. כמו כל מודעה, גם דף הנחיתה זקוק לחשיפה.
בדרך כלל מפרסים דפי נחיתה בערוצי שיווק ופרסום כמו גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אתרים עם תנועה גבוה (יד2, ואללה, ynet ועוד).
חשוב לבנות דף נחיתה מצליח ותקין מבחינת ההגדרות שלו שמתאימות לפרסום בערוץ הנבחר.
למי שעוסק בתחום מתן שירות מומלץ להשקיע בעיצוב גרפי של דף הנחיתה על מנת לשקף איכות, רמה גבוהה או אווירה מסויימת.
חשוב שדף הנחיתה יהיה ממוקד הן בתוכן והן בפניה לקהל היעד הנבחר.
לא מומלץ לפנות לכולם ולהציע את כל השירותים שהעסק נותן, אלא לבנות מספר דפי נחיתה שכל אחד מהם מתמקד בנושא אחר.
 
תכנים חשובים בבניית דפי נחיתה
לוגו – לא חייב להיות גדול מדי. חשוב לזכור כי החשוב מכל היא הפניה הרלוונטית לקהל היעד הנבחר.
 
מלל שיווקי – לא חייב להיות ארוך מדי ולא קצר מדי. מומלץ לפנות שאלת פתיחה, לתת תשובה ולהדגיש את היתרונות של העסק.
חשוב לזכור כי לגולש המגיע לדף הנחיתה יש מספר שניות להתרשם מדף. לא כדאי לעייף אותו ב"סיפורים".
 
תמונות – חייבות להיות איכותיות. אפשר לשים תמונות מתחלפות הממחישות את המוצר או השירות המוצע.
 
טופס – חייב להיות בולט והכפתור "שלח" בולט עוד יותר. ניתן להבליט באמצעות צבע חזק. אך שיהה קשור להרמוניה הצבעונית בדף הנחיתה.
קיימות וריאציות שונות של דוגמאות לדפי נחיתה באינטרנט. כדאי לחפש דוגמאות המתאימות לחתום העסק שלכם.
אחרי סיום בניית דף הנחיתה מומלץ לשאול חברים אם הם מבינים מה המסר ולמי הוא מיועד.
 
פלטפורמה לבניית דפי נחיתה
בעת שיטוט ברחבי רשת האינטרנט, דפי נחיתה מסוגים שונים פוגשים אותנו. לפעמים אנחנו מגיעים אל דפי נחיתה מתוך חיפוש מכוון ולעתים מתוך גלישה אקראית ברשת.
בכל מקרה, דף נחיתה טוב הוא זה אשר ילכוד את תשומת הלב שלנו, בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא.
מבין המגוון של דוגמאות לדפי נחיתה אשר מסתובבים ברשת האינטרנט, אפשר למצוא כמה מאלה אשר מהווים השראה אמיתית למי שעומד בפני בניית דף לעסק שלו.
קיימות פלטפורמות שונות לבניית דפי נחיתה. צריך רק לבדוק מה כל פלטפורמה מציעה ובאיזו עלות. 

 
לייבסיטי - בניית אתרים